
žiniasklaidoje


Vaistinių tinklas „Camelia“, valdomas „Nemuno vaistinės“, pasirinko naujus komunikacijos partnerius, kuriais tapo komunikacijos agentūra „Budinti komunikacija“.


„Pavargote nuo dramų? Pabėkite į Vilnių!“ – skelbiama sostinę populiarinančios agentūros „Go Vilnius“ įraše socialiniuose tinkluose, kuriame panaudotas princo Harry atvaizdas. Daug reakcijų sulaukęs įrašas sukėlė ir abejonių – kai kuriems ekspertams kilo klausimų, ar garsiojo brito atvaizdas panaudotas teisėtai.


Sveikatos sektorius – vienas labiausiai prižiūrimas teisinių reguliavimų. Tačiau žinant pagrindinius principus – inovacijos yra ne tik įmanomos, bet ir lengvai įgyvendinamos. Apie tris pagrindinius žingsnius, kad teisė nebūtų stabdis, laidoje kalbėsimės su pirmojo Lietuvoje „Health Tech akceleratoriaus“ organizatore Justina Klyviene ir „Trinity Jurex advokatų profesinės bendrijos“ partnere – teisininke Giedrė Čiuladienė. Laidos vedėja Laura Dabulytė.


Ką turime nuveikti, kad slaugytojo profesija taptų patraukli? Kokių inovatyvių idėjų kaip pagerinti sveikatos sistemą Lietuvoje turi patys slaugytojai? Apie tai laidoje kalbėsimės su pirmojo Lietuvoje „Health Tech akceleratoriaus“ organizatore Justina Klyviene ir „Addere Care“ slaugos namų vadove Kristina Judine. Laidos vedėja Laura Dabulytė.


Inovacijos sveikatos sektoriuje - ką tai reiškia, kokios yra pasaulinės tendencijos ir ateitis, kokias galimybes turime Lietuvoje ir kokią naudą jos gali sukurti pacientams, medikams, visuomenei. Apie tai laidoje kalbėsimės su šiandien prasidedančio pirmojo Lietuvoje „Health Tech akceleratoriaus“ organizatore Justina Klyviene, „Roche Lietuva“ skaitmeninių inovacijų vadovu Tadu Narutavičiumi ir jaunųjų gydytojų asociacijos prezidente Agne Bubilaite. Laidos vedėja Laura Dabulytė.


Komunikacijos ekspertė Laura Dabulytė knygas, filmus ir dainas sieja su žmonėmis, tad labiausiai mėgsta tai, ką siūlo artimi draugai. O ką ji rekomenduoja pati?


Surašytas lentoje, atspausdintas ir dailiai įrištas, o gal slaptas, žinomas tik nuolatiniams klientams – meniu yra vienas svarbiausių kavinių ar restoranų komunikacijos įrankių, įprastai atskleidžiantis daugiau nei tik patiekalų bei gėrimų asortimentą. Vis dėlto pastaruoju metu vis dažniau kavinių ir restoranų atstovai pastebi, kad klientai mėgaujasi galimybe užsisakyti ne iš meniu, o savaip adaptuoti asortimentą, rašoma pranešime žiniasklaidai.


„Pavargote nuo dramų? Pabėkite į Vilnių!“ – skelbiama sostinę populiarinančios agentūros „Go Vilnius“ įraše socialiniuose tinkluose, kuriame panaudotas princo Harry atvaizdas. Daug reakcijų sulaukęs įrašas sukėlė ir abejonių – kai kuriems ekspertams kilo klausimų, ar garsiojo brito atvaizdas panaudotas teisėtai.

_JPG.jpg)
48 proc. apklaustųjų neturi nuomonės, kas Lietuvoje viešai kalba įdomiausiai, suprantamiausiai, įsimintinai ir įtaigiai – tai parodė atlikta visuomenės nuomonės apklausa. Be pastarojo atsakymo, respondentai dažniausiai minėjo „Laisvės TV“ įkūrėją Andrių Tapiną, prezidentą Gitaną Nausėdą, prezidentę Dalią Grybauskaitę, premjerę Ingridą Šimonytę ir ekonomistą Nerijų Mačiulį, rašoma pranešime žiniasklaidai.


44 proc. visuomenės nuomonės tyrimo dalyvių teigiamai vertina naujienų portalų turinyje matydami prekės ženklų pavadinimus. Tai rodo įmonės „Budinti komunikacija“ užsakymu birželį „Spinter tyrimai“ įvykdyta apklausa. 23 proc. respondentų tvirtina, kad žiniasklaidoje minimi įmonių pavadinimai yra naudingi, nes padeda atrasti naujus prekės ženklus, rašoma pranešime žiniasklaidai.


Pirmadienį grįžtate namo po ilgos darbo dienos, įsipilate taurę vyno. Nieko tokio, juk tik taurė. Antradienį diena vėl buvo sunki, tad ir vėl įsipilate taurę. Trečiadienį scenarijus pasikartoja. Tačiau save raminate – juk čia tik taurė vyno vakare. Su vakarine taure vyno pastebite, kad jau penktadienis, o savaitgalį keliaujate pas draugus. Ir galvojate – juk savaitgalis, tikrai galima dar kelias taures. Rodos, visai nekaltas elgesys, o apie priklausomybę tikrai nė nesusimąstytumėte. Tačiau net ir toks alkoholio vartojimas jau gali kelti raudonas vėliavas jums prieš akis.


Net ir žinomi mados prekės ženklai į savo kolekcijas kartais įtraukia įvairius marškinėlius su prekės ženklais – čia dažnai puikuojasi įvairių vaisvandenių, alkoholinių gėrimų ar desertų logotipai. Tiesa, kartais ir patys prekės ženklai pagamina gerbėjams skirtą kolekciją, vadinamąjį merchą.


Kaip visuomenei paaiškinti, kas vyksta energetikos rinkoje? Kaip kalbėti viešai, kad kolegos ir visuomenė suprastų tai, kas iki šiol jiems nebuvo aktualu? Ką duoda dėmesys vidinei komunikacijai vykstant elektros kainų šuoliams rinkoje? Su bendrovės „Elektrum Lietuva“ valdybos pirmininku Martynu Giga apie būtinybę komunikuoti aiškiai ir laiku „Žinių radijo“ laidoje „Aš jus įrašinėsiu kalbėjosi jos autorė ir vedėja Laura Dabulytė.


Atsakykite sau į klausimą, kodėl jus paskyrė į naują poziciją. Jei nežinote patys – paklauskite žmogaus, kuris priėmė šį sprendimą. Apie tai, nuo ko turėtų prasidėti naujo vadovo komunikacija ir kaip neprarasti drugelių pilve jausmo net ir seniai dirbantiems vadovams, „Žinių radijo“ laidoje „Aš jus įrašinėsiu“ komunikacijos ekspertė Laura Dabulytė kalbina verslo konsultantę, koučerę Rimą Vanagę.


Su medike, startuolio „Revolab“ bendraįkūrėja ir įmonės „Kilo Health“ patarėja medicinos klausimais „Žinių radijo“ laidos „Aš jus įrašinėsiu“ autorė Laura Dabulytė kalbasi apie tai, kaip visuomenei pristatyti medicinos naujienas, kaip tai daryti, jeigu kalbi 40 tūkstančių auditorijai. J. Kalinienė sako, kad iki šiol gyvenime turėjo prabangą kalbėti tai, kas artima ir tai viešojoje kalboje vertina labiausiai.


Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius apsilankė Žinių radijo laidoje „Visi savi“ ir papasakojo apie tai, kokį modelį jis taiko siekdamas bendrų sprendimų, kokius planus dar siekia įgyvendinti, ar norėtų grįžti dėstyti ir kokiu balu šiuo metu vertina savo savijautą bei laimę.
Remigijaus Šimašiaus knygos „Miestas ir meras“ pristatymas


„Miestas ir meras“


Povilo Vanago su Margarita Drobiazko, „Naisių vasaros“ festivalyje sutikusių dainuoti žvaigždžių, Egidijaus Dragūno neapgalvotų pasisakymų apie karą Ukrainoje ir daugelio kitų garsenybių skandalingos istorijos tik darkart primena, kad pinigai, alkoholis ar paprasčiausias politinės situacijos neišmanymas gali akimirksniu sužlugdyti net ir dešimtmečiais kurtą karjerą.


Kauno miesto tarybos narys Gintautas Labanauskas valstybės vadovams pateikė šokiruojantį siūlymą, kaip sunkmečiu būtų galima gaivinti krašto ekonomiką. Esą apčiuopiamos naudos duotų leidimas legalizuoti „juodus“ šešėlinės ekonomikos pinigus.